TEKINTSE MEG A RÉSZLETEKET
1979
1979

Lefektetjük a jövő alapjait
1979-ben azzal az úttörő szándékkal kezdtük el építeni az Inonu gyárat, hogy saját gyártású motorokat és tehergépkocsikat állítsunk elő. A gyár 1982-ben kezdte meg a gyártást.
1985
1985

A sorozat, amely meghatározta a történelmünket.
1985-ben megindult a Dovertech motorokkal ellátott Cargo sorozat gyártása. A Cargo 1812 modellt 1985 és 1998 között gyártották. 1998-ban felváltotta a Cargo 98MY, ezt 2003-ig gyártották.
2003
2003

100%-ban saját fejlesztésű Ecotorq motor
2003-ban megkezdődött a Cargo tehergépkocsik H298 sorozatának a gyártása, valamint a 100%-ban Ford műszaki fejlesztés eredményeként gyártott 7,3 literes Ecotorq motoré, amely 260 LE/320 LE/360 LE/380 LE kivitelben készül. A Cargo termékválaszték folyamatosan bővül a H476 sorozattal, a 100%-ban saját fejlesztésű 9,0 literes Ecotorq motorral és az országúti tehergépjármű sorozattal.
2010
2010

Globális jövőkép, versenyképes termékek
2010-ben szakaszosan bevezettük a piacra az új Cargo építőipari sorozatot, és megkezdődött az Ecotorq Euro5 motorok gyártása. 2012-ben megkezdtük a 460 LE /2100 Nm motorral felszerelt Ford Cargo 1846T nyerges vontató gyártása, amelyet kifejezetten fuvarozási ügyfeleink igényeire szabtunk. Legyen szó belföldi vagy nemzetközi fuvarozásról, a 1846T kategóriáján belül a legversenyképesebb teljesítményt és nyomatékot nyújtotta, akár alacsony fordulatszámon is.
2013
2013

Kis-Ázsiától Ázsiáig
2013-ban technológiai licencszerződést írtunk alá a JMC Heavy Duty Vehicle Co. Ltd. céggel. A szerződés értelmében Kínában, a világ legnagyobb piacán megkezdődött az Ecotorq motorok gyártása.
2016
2016

Új generáció jele
A 100%-ban Ford műszaki tervezés eredményeként kifejlesztett és gyártott 9 literes és 13 literes, E3, E5 és E6 emissziós fokozatú Ecotorq motorok új generációja 2016-ban jelent meg a piacon. Az új generációjú Ecotorq motorokat eredményező beruházás értéke meghaladja a 100 millió dollárt.
Nincs Eredmény
Keresés